العنوان

رنگارنگ

العنوان

رنگارنگ

Liebe Mutter

سلام دوست من :  

 

این شعر زیبای آلمانی را  هم به همه مادران عزیز تقدیم می کنم :  

 

Kurz und bündig, ehrlich klar:
Mutter, Du bist wunderbar

Liebe Mutter,
Ich wünsch Dir Glück und Fröhlichkeit,
die Sonne soll Dir lachen,
Für heute und in alle Zeit,
will ich dir Freude machen.

Denn Muttertage, das ist wahr,
die sind an allen Tagen,
ich hab' Dich lieb das ganze Jahr,
 
das wollt ich Dir nur sagen  

 

  نظرتون درباره این شعر چیست ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
keyvan شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.onligod.bllogsky.com

وبلاگ خوبی بود
از اینکه به وب من اومدی واقعا ممنــــــــــــــــــــــــــــــــون
بازم سر بزن....من آپ میکنم!
بای بای
@};-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد