العنوان

رنگارنگ

العنوان

رنگارنگ

شفاعت حضرت زهرا در روز محشر

سلام دوست من :  

 

سالروز فرخنده ولادت حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه را تبریک میگویم . دوست من این روز روز بزرگی است . وهرچه که حاجت داری از این بی بی بخواه که شفیعه محشر است . دراین باره حدیثی از کتاب عوالم العلوم برای شما نقل می کنم :   

امام سجاد علیه السلام مى‏فرماید: «وقتى که قیامت فرا رسد، منادى ندا مى‏دهد: در این روز، ترس و اندوهى به خود راه ندهید. همه خوشحال از این عفو عمومى سربالا مى‏برند. فاطمه علیها السلام وارد محشر مى‏شود و گفته مى‏شود کسانى که به آیات ما ایمان آوردند و مسلمان شدند به جز مسلمانانى که دوستدار اهل‏بیت هستند، همگى سرها را بزیر اندازند. آن گاه اعلام مى‏شود: این است فاطمه دخت محمد صلى الله علیه و آله. او و همراهانش به سوى بهشت مى‏روند. خداوند فرشته‏اى را خدمت وى مى‏فرستد و مى‏گوید: حاجتت را از من بخواه!
فاطمه عرض مى‏دارد: پروردگارا! حاجت من آن است که مرا و کسانى را که فرزندان مرایارى کردند، مورد عفو قرار دهى.»  

 

نظر شما چیست ؟  

نظرات 2 + ارسال نظر
آموزشگاه خوارزمی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com/f239/

سلام
اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.
اگه سوال یا مشکل درسی هم داری میتونی عضو بشی و سوالتو اونجا مطرح کنی تا اساتید آموزشی جوابتو بدن

وحید چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.rafighbazar.blogsky.com

سلام دوست عزیز
گشتن تو اینترنت که دیگه حال نمیخوا..
مطالبت خوبن
ارز این که نظر دادی ممنون
بازم به ما سر بزن
تا بعد
زد زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد