العنوان

رنگارنگ

العنوان

رنگارنگ

نظری در باره ظهور امام زمان (عج)

سلام دوست من  

 

آیا تا حالا به این جمله توجه کردی که بعضی ها بر روی شیشه ماشین هایشان می نویسند که امام زمان فردا ظهور می کند اگر ما بخواهیم .در مورد امام زمان (عج) صحبت فراوان دارم ولی در این مختصر نمی گنجد ولی می گویم ما با عمل صالح خودمان قلب امام زمان را شاد می کنیم واز شیعیان این انتظار می رود ولی ما زمینه ساز ظهور یم این جای بحث دارد چون خود اما م( عج)  خود نمی داند کی ظهور می کند چه به رسد به ما فقط از ما این انتظار را دارد که برای فرجش همیشه دعا  کنیم .  

 

نظر تو چیست ؟

نظر شما درباره عاداتی که شما را به خدا نزدیک می کنند چیست ؟

سلام دوستان  

  

شاید با افراد خاصی روبرو شده اید که این افراد روزهای خاصی را روزه می گیرند یا بعضی دعا ها را بسیار می خوانند یا بعضی سوره های قران مثل سوره مبارکه یس را هرشب قبل از خواب تلاوت می کنند یا شب های خاصی را به زیارت می روند . این افراد عادت معنوی ودرونی در خود ایجاد کرده اند .  تاروزنه ای همیشگی به آستان حضرت باری داشته باشند .آیا شما این روزنه را ایجاد کرده اید . 

نظر شما درباره عاداتی که شما را به خدا نزدیک می کنند چیست ؟

تکه پاره کردن الفاظ زیبای تعارف

سلام دوستان  

  

همه ما تا به حال با این صحنه رو برو شده ایم که عده ای برای ورود به جایی با هم تعارف ظاهری می کنند وشروع میکنند به تکه پاره کردن الفاظ زیبای تعارف . این ویژگی ژنی ما ایرانیان است که در هیچ قومی دیده نمی شود . الغرض ، اگر این تعارف ها را در زمینه ی رانندگی انجام دهیم آیا این همه تصادف وکشتار نتیجه آن خواهیم داشت ؟ یکمی فکر کنید !  

 

 

نظر شما در این باره  چیست ؟     

 

دو حدیث آموزنده از حضرت زهرا (س)

سلام دوستان 


با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه  دو حدیث از ایشان برای شما انتخاب کردم : 



1.  حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:
من اصعد الی الله خالص عبادته اهبط الله عزوجل الیه افضل مصلحته
 کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد .  



2. حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:
خیارکم الینکم مناکبة و اکرمهم لنسائهم
بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم تر و مهربان تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده اند.   
  
دوست عزیز شما هم حدیثی آموزنده از حضرت زهرا (س) بنویس . 

به نظر شما چگونه می توانیم نظر مخالف خود را تحمل کنیم ؟

سلام دوستان :  

 

مدتی قبل درمحل کارم دو تن از همکاران با هم درباره مسایل روز بحث می کردند آنچنان بحث داغ شد که سر و صدایشان بلند شد . یکی از همکاران به صدای بلند اکتفا نکرد وبلند شد وسیلی محکمی به صورت همکار خود زد .من با دیدن این صحنه خیلی متاثر شدم . وبا خود گفتم چرا بعضی افراد قدرت تحمل نظر مخالف خود را ندارند ؟  

  

 به نظر شما  چگونه می توانیم نظر مخالف خود را تحمل کنیم ؟